Date: Tue, 10 Aug 1999 13:09:53 +0000
From: "Andrew M. Sikorski" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Pozew-kilka uwag

> Az milo czytac stwierdzenia polskojezycznych=20
> amerykanow(?)zydowskiego duchowego pochodzenia,=20
> ubiegajacych sie o odszkodowanie.

Pan Pec przedstawial sie poprzednio jaki Amerykanin z krwi i kosci, a
szczegolnie z charakteru.
Natomiast z jego listow wynika, albo z przedstawianych w nich sposobow
myslenia, ze ma niewiele z amerykanskich cech i prezentuje w listach niewiele
z typowych amerykanskich pogladow.  Widzi mi sie sylwetka tak typowa dla
narodu USA jak postac Pyzy na polskich drozkach dla narodu polskiego -
znana, lecz nieprzystajaca do reszty.

AS

********
Oj wej, poco zmieniac temat.
Czytanie bylo o odszkodowaniu od Polski dla ludzi
zamieszkalych na polskich ziemiach.
Co krew i kosci i pyzy do odszkodowania slusznej racji
Pogodnie
Seweryn

Odpowiedź listem elektroniczym