At 04:54 PM 8/30/99 +0800, you wrote:
>W piatek odszedl od nas Olek Matejko. Z tego, co wiem od jego
>najblizszego przyjaciela, Ryska, Olek zmarl na zawal w drode do
>Faculty Club na naszym uniwersytecie.

(...)

>Marysia

Marysiu,

Wielkie dzieki ze pamietalas o Poland-L i zawiadomilas liste o odejsciu
jednego z nas. Doprawdy bardzo nam przykro, nawet jesli taka aktywna
starosc i taki rodzaj smierci to cos o czym kazdy moze tylko marzyc.

Wojowalismy kiedys z p. Matejka na Poland-L, ale chyba i On zapisal sie tu
po to by prowadzic takie dyskusje. Tamte czasy dawno juz zreszta minely. A
jeszcze niedawno wymienialismy korespondencje w sprawie jego staran o
ewentualny kontrakt na uniwersytecie w Hong Kongu. Szkoda ze juz nie
dojdzie do naszego spotkania.

... a Swiatlosc Wiekuista niechaj Mu swieci.

Anna i Michal Niewiadomscy

Odpowiedź listem elektroniczym