Konrad M Lepecki schrieb:

> Witam!

> Wedlug uchwalonego stanowiska AWS, tak.  Chociaz sam
> p. premier Buzek dal precenens negatywny gdy nie zlozyl
> podania o dymisje gdy to jego oskarzyli o klamstwo w
> wypalnianiu kwestionariusza lustracyjnego.
>
> pozdrawiam,
> Konrad Lepecki

AWS uchwalila, ze do dymisji powinien podac sie kazdy przedstawiciel
rzadu, ktory zostanie oskarzony przez rzecznika interesu publicznego o
sklamanie lub zatajenie wspolpracy z wiadomymi sluzbami i jego sprawa
zostanie skierowana do sadu.

Inaczej mowiac: kazdy moze oskarzyc kazdego DO rzecznika, ale tylko
RZECZNIK we wlasnej osobie  moze skierowac sprawe do sadu i dopiero
wtedy delikwent powinien sie podac do dymisji.

Premier sam zglosil sie do rzecznika, zeby zbadano jego osobe. Wydaje mi
sie, ale tego nie jestem pewna, ze rzecznik po zbadaniu przez siebie
sprawy, nie kierowal jej dalej do sadu, uznajac, ze nie ma zadnych
podstaw do oskarzania premiera o wspolprace z tajnymi sluzbami.

Alicja Zielinska