On  7 Sep 99 at 21:51, Sliwka Prunka wrote:

     Przelecmy sie zatem po informacjach od Sliwki:

> [...]

     A to jest taki zawod, inzynier? Bo mozna byc (inzynierem)
  mechanikiem, (inzynierem) elektrykiem, (inzynierem) elektronikiem...

     A wiec budowlaniec Sliwka? Albo architekt? A czy przepisy
    kanadyjskie odnosnie zezwolen na budowe sa liberalne?
    Jak raz testuje polskie, a wiec jestem ciekaw.

> na

     A ktore to jest Nowolesie, bo ja znam jedno na Dolnym Slasku?

> A za co?
>
> Sliwka

      Andrzej S.

Odpowiedź listem elektroniczym