> Klaniam sie wszystkim
>
> Kurcze!! Zdawalo mi sie, ze po blisko 20 latach juz takich podstawowych
> puytan zadawac nie bede musial. Nic bardziej blednego - po raz kolejny
> okazuje sie, ze trzeba sie uczyc cale zycie...
>
> Mam pytanie do expertow w obiegowej angielszczyznie. Od jakiegos czasu
> spotykam w mediach drukowanych skrot "AWOL".

Mialem w zasadzie nie odpowiadac, bo pytanie wyraznie adresowane do
EXPERTOW.
Jako nie expert odpowiem, ze to moze byc Acting Workshop On-Line, o czym
sie wlasnie duzo pisze, ale zalezy gdzie sie czyta.
Moze to byc takze AWOL (Animation WithOut Limitations) zarejestrowana
firma http://awol.highend.com/ Jest tez agencja turystyczna A.W.O.L.
AS

> Jak sie to rozwija?
>
> Za wyjazsnienie pozostane wdzieczny do grobowej deski
>
> W wisielczym nastroju...
>
> Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym