>   Jezeli wypisze sie, juz tym razem na dobre, z listy
> dyskusyjnej Poland-L
> (co zostalo z lat jej swietnosci?), to przede wszystkim z
> powodu Panskiej
> obecnosci na tej liscie.
>
> amk

Andrzej,

POLANDEL wiele juz przezyl i wytrzymal. Musze przyznac ze nie wierzylem w to
ze na POLANELA w ogole bedziesz chcial wrocic. Krzystof ma dosc zabawne
poglady (moim zdaniem) ale nikomu wlasciwie juz od dluzszego czasu nie
dokopuje. Nie jest tak zle .... I mysle ze lista ta nadalö jest suwerenna.
Dziwi mnie czasami straszenie witka jakimis tam sankcjami amerykanskiego
wymiaru sprawiedliwosci. Mysle ze Amerykanie maja gleboko w nosie co co my
tutaj wypisujemy i nikt nigdy nie bedze sie tym zajmowal...

reg.
Piotr

Odpowiedź listem elektroniczym