Czolowy specjalista od wytwarzania szumu informacyjnego w prze-
strzenii wirtualnej P-L pyta :

> 1) Jest li prawda, w wartosciowe tv bedzie inwestowal panstwowy
>    koncern?

O ile mi wiadomo, spolka "Telewizja Familijna SA" nie jest jeszcze
ani zalozona, ani zarejestrowana. Na razie trwaja negocjacje ewentu-
alnych inwestorow, ktorych jest sporo, bo po prostu wietrza dobry
interes.

Wie Pan chyba, co uznacza dobry interes ?

> 2) Czy polega na prawdzie, ze nastapia podwyzki cen energii?

Oczywiscie, ze nastapia. I to nawet wiadomo jakie. Nieco wyzsze
niz inflacja. I tak bedzie przez kilka lat, dopoki ceny energii
elektrycznej nie osiagna poziomu cen Unii Europejskiej.

> Ja zas sie zajme rodzeniem dzieci, a pan Irek polawianiem perel
> na Ksiezycu. Bo to, zeby murarz stawial domy, a piekarz piekl
> chleb to jest oczywiscie komunistyczna propaganda. Pewnie autorstwa
> Urbana.[...]

Nie. To jest zwyczajne ble, ble, ble kogos, kto jak ten mlody
naukowiec wyjechal do Manitoby, kupil sobie Cadilaca, albo innego
trupa i mu sie zdawalo, ze zlapal byka za rogi... ;-)

Katarzyna

Odpowiedź listem elektroniczym