Bardzo mi przykro, lecz to nie wymyslania, a tresc poslania
Tsuu T'ina Nation (szczepu Indian, mieszkajacego w Albercie)
do wielu adresatow (nie tylko tych wymienionych przez Pana).
Czy na dowcipy o "First Nations" w swojej pracy
reaguje Pan tak samo ?
Artykul z "Western Report" (listopad 1998) napisany przez Janelle
Holden "If not racism, then what?" chyba dostatecznie jasno
opisuje sytuacje. Prosze zreszta poczytac "Windspeaker"
(Canada's National Aboriginal News Source).
AN tez na Pana miejscu bralbym powazniej. Chyba ze Pan
jest postawnym blondynem z niebieskimi oczyma (wiec ma
szanse unikniecia ich terroru na jaki czas, gdyz jako
Polacy, a wiec Slowianie jestesmy nizsza rasa anyway).

amk}> w USA, a nie w Polsce strzela sie do Zydow tylko, dlatego
amk}> ze sa Zydami.
amk}
amk}Tak, strzelano w LA i gdzie indziej. O ile wiem, jest to
amk}scigane z cala surowoscia prawa.
Widzi Pan, to jest ta roznica, ktorej Pan nie chce zauwazyc.
Co z tego, ze karza; jak Pan chce przywrocic zycie umarlym....
Dlaczego czyjes zycie dla Pana, moze byc zastapione krzeslem
elektrycznym dla kogos innego. Dlaczego nie lepiej, aby nie
strzelano w ogole ? Dlaczego nie jest lepiej tam gdzie
morderstw na tle rasowym sie nie popelnia ?
A Koreanczycy w L.A., dlaczego o nich Pan nie napisze ?

amk}> Na koniec najwazniejsze. Ile osob rozmawialo z tworca kolekcji,
amk}> objasniajac dlaczego, kto, komu itd. Przepisy nie czynia ludzi
amk}> dobrymi, dobroc to skutek wychowania.
amk}Prosze Pana, z rasistami i neonazistami nie rozmawia sie,
amk}podobnie jak z terrorystami.
Nie podaje sie im reki, nie zaprasza do stolu, ale rozmawia!
Wezmy tych nieszczesnych terrorystow, otoz rozmawia sie z
nimi i to duzo. A nawet powiem, ze glownie sie z nimi
rozmawia i dzieki temu moze Pan sobie w domowym zaciszu
przed telewizorem czesto wysluchac, ze uwolniono zakladnikow,
ze terrorysci oddali sie w rece policji.
A Pan widzi tylko surowosc i twarda reke....

W i t o l d
O w o c

P.S. Naigrywanie sie z tego, ze ja pisze o smierci niewinnych
     ludzi w dalszym ciagu nie jest chyba komedia ?

Odpowiedź listem elektroniczym