From:                   "W.Glowacki" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject:                Re: WTI nr 2- obozy zaglady

> liscie "tropiciel sladow". Rownie jestem pewny ze zajal sie Pan(zajeliscie
> sie panowie) Washington Post z 18 wrzesnia tegoz roku w temacie starym jak
> swiat, czyli "polskie obozy koncentracyjne". Summa summarum, gratuluje
> doszlusowania do juz teraz "duetu". W.Glowacki [...]
No to ja pragne poprosic o zajecie sie za jednym zamachem takze historyczna
perla takze z Washington Post ale z 11 wrzesnia.  Oto fragmenty:

"From 1942 to 1944, Mr. Netzer was held in two Polish camps, Skarzysko and
Czenstochowa. He was transported to Buchenwald in Germany in 1944, (...)"

Zauwazcie: siedzial w POLSKICH obozach w POLSCE, a potem do Niemiec.

"His experience is on record at the U.S. Holocaust Memorial Meseum."

W muzeum historycznej prawdy, ma sie rozumiec.
Potem informowano o powojennych obozach koncentracyjnych w Polsce z
naciskiem, ze administrowane byly przez polska administracje.  Od jutra zaczne
wierzyc, ze wojny nie bylo.  Ale moze sie doczekam jakiegos slowa od Panow
Szymoszka lub Kobosa.

AS

Odpowiedź listem elektroniczym