On Fri, 22 Oct 1999, W.Glowacki wrote:

> 21 pazdziernika 1999  Dr Dariusz Ratajczak odpowiedzial listownie na
> paszkwil Dawida Warszawskiego zamieszczony w Gazecie Wyborczej z  dnia
> 20.10.1999r. ponizszej tresci a podejrzewajac, ze go nie wydrukuja, prosi o
> poinformowanie  opinii publicznej przez internet.
>
> Korzystajac z przyslugujacego mi  prawa  do odpowiedzi na komentarze do
> tzw. Sprawy Ratajczaka, panow Warszawskiego i prof. Wrzesinskiego (GW
> 20.10.99), stwierdzam co nastepuje:
> 1. Jezeli pan Warszawski ( dla ktorego jestem panem Ratajczakiem a nie
> [...]

  Czytam to w przerwie lunchowej i nie jestem zupelnie zaskoczony bo:

1.  Dariusz Ratajczak uzywa jezyka typowego dla pewnej kategorii ludzi,
    ktorzy fabrykuja argumenty dla dowodzenia tez rasistowskich,
    nacjonalistycznych albo oczyszczajacych nazizm.

2.  Carierem, nosnikiem czesci tez Ratajczaka na Poland-L jest pan
    Glowacki. Pan Wilhelm Glowacki ma historie postingow na Poland-L
    oczyszczajacych nazizm, ze wspomne jego gloryfikacje Davida Irwinga (z
    powodu ktorej Tomasz Kazmierski opuscil Poland-L w protescie przeciwko
    bezczynnosci w tym wzgledzie wlasciciela listy), albo jego poprzednie
    dyskusje z kilkoma innymi osobami na liscie Poland-L.

Andrzej Kobos

Odpowiedź listem elektroniczym