On 99-10-22 11:52 +0200 sez Malgorzata Zajac:

> Bardzo dziekuje panu Michalowi Sulejowi za sprostowanie informacji
> o plotku przed zoliborskim kosciolem podanej przez red. Wojciecha
> Maziarskiego w "Gazecie Wyborczej" z 19 pazdziernika 1999 roku,
> ktora w dobrej wierze zacytowalam w poprzednim moim liscie.

  W zwiazku z powyzej ujawnionym stanem rzeczy, niniejszym
  wspolczujemy szczerze Malgorzacie Zajac i ubolewany wraz
  z Nia na glos, ze kolejnemu redaktorowi niecnej "Gazety
  Wyborczej" udalo sie, niechby tylko na chwile, wprawic ja
  w jakby-nie-bylo epokowy blad. Nie z Zajacowna-la-plus-
  petite takie, Maziarski, numery!

__L

ps. nie pisze o Maziarskim per "pan" poniewaz w odroznieniu
    od Ratajczaka nie obce mi sa reguly wyrazania sie oo
    sobach publicznych obowiazujacyh (nadal) w jezyku polskim.