Malgorzata Zajac wrote:

> Mielismy wypowiedz jednego gubernatora, w takim razie poznajmy
> stanowisko drugiego. Gubernator Kraju Krasnojarskiego general
> Aleksander Lebiedz wydal niedawno autobiografie i z tej okazji
> udzielil wywiadu dla "Zycia". W jego wypowiedzi znalazl sie
> fragment dotyczacy stosunkow polsko-rosyjskich :
>
> Redaktor:
>
> Rosja niechetnie przyjela wstapienie Polski do NATO, ale Pan
> wielokrotnie wypowiadal sie o stosunkach polsko-rosyjskich
> w sposob, moim zdaniem realistyczny. W jednym ze swoich artyku-
> low napisal Pan, ze Rosja zaplacila wysoka cene za "polski
> [...]

Ach, teraz wszystko z Lebiedziem jest cacy, niemniej jakis dzwoneczek
zaczyna u mnie pod torfem dzwonic jak czytam zdanie "Wszyscy jestesmy
Slowianami". Tak jest wszyscy jestesmy Slowianami, ale najbardziej
slowianscy ze Slowian sa Rosjanie.

Lebiedz zmienia zdania jak rekawiczki, bo zawsze interlokutorom
mowi to, co chca od niego uslyszec.

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym