Panie Czeslawie, zrodel na te tematy pewnie wiele nie ma. Ale od czego
internet? Ta lista ma ciekawe archiwa, rowniez lista APAP, wiele mozna
wywnioskowac z archiwow listy IYP czy z listy Polska. Zas temat chyba dobry
tez na liste Poland-L, dlatego pozwalam sobie tutaj odpisac.

Pozdrawiam,
zb.

Czeslaw Piasta wrote:

> Jesli ktos z Panstwa ma jakies odsylacze do zrodel z potrzebnymi
informacjami,
> lub chcialby sie podzielic wlasnymi, to prosze kontaktowac sie bezposrednio
> z pania Zuzanna. Moze ktos zbiera podobne informacje i moglby zrobic kopie
> i podrzucic studentce...
>
> CzP

> From: "POKB Jarocin" <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: Materialy do pracy
>
> Szanowni Panstwo!
> Jestem studentka IV roku Historii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w
> [...]

Odpowiedź listem elektroniczym