Zaczelem robic scan starych gazet o czym byla kiedys mowa na liscie.
Wprawdzie nic mi tak dobrze nie wyszlo w zyciu jak wlosy, ale te strony
tez nie sa zle i moze dokoncze cale dzielo, jak to zrobilem z opowiadaniem
Zeromskiego. Wybralem kompronis pomiedzy jakoscia i wielkoscia pliku, ale
udalo mi sie sklecic cale strony z dajacym sie czytac tekstem. O polskiej
tradycji Zaduszek (juz blisko) przeczytacie Panstwo po polski i po
angielsku na: http://sites.netscape.net/checkitgmu/gazeta2.gif

Przygody Wlentego Pompki na:
http://sites.netscape.net/checkitgmu/gazeta4.gif

Przeglad Tygodnia z 1941 roku:
http://sites.netscape.net/checkitgmu/gazeta3.gif

oraz pierwsza strona gazety z 2 listopada 1941 na:
http://sites.netscape.net/checkitgmu/gazeta1c.gif

Bylbym wdzieczny fachowcom za uwagi co do jakosci, bo musialem dochodzic
do tego niestety metoda prob i bledow, a roboty bedzie jeszcze co nieco.
Robota moja bedzie miala jednak sens jesli ktos moze miec z niej pozytek.

Andrzej Sikorsk

Odpowiedź listem elektroniczym