Nie dalej jak pare dni temu czytalam jego chyba juz ostatni artykul pisany
w szpitalu. Po lewej stronie byl artykul Jerzego Waldorfa a po prawej
Jerzego Kisiela. Drukujac pod naglowkiem Dwa Jerze  ( na dole w prawym rogu
byl obrazek dwoch jezykow w marszu ) w przewidywaniu rychlej smierci
przekazywal paleczke Jerzemu Kisielowi. Byl wedlug mnie najelegantszym w
slowie krytykiem wspolczesnej sztuki. Wzorem niedosciglej zawodowej
elegancji i etyki. Przygladajac sie polskiemu dziennikarstwu nie mam
watpliwosci ze znajda sie godni nastepcy ..... mnie jednak bedzie brakowalo
i Waldorfa i Puzona.

Malina P.

Odpowiedź listem elektroniczym