>W artukule jest mowa o cenie. Cytuje "Kosztuje 5 tys. USD."

w artykule osiagalnym i wczoraj i dzisiaj na http://dziennik.pap.com.pl/
i zaczynajacym sie od:

>Okolo 17 mln zl zebrano podczas Osmego Finalu Wielkiej Orkiestry
>Swiatecznej Pomocy. W niedziele w calym kraju 80 tys. wolontariuszy
>zbieralo pieniadze na rzecz dzieci z niewydolnoscia nerek.
>[...]

powyzszego nie zaobserwowalem. Na zyczenie sluze kopia. jezeli to nie ten
artykul, to chetnie przeczytam ten 'z cytatem'.

probowalem znalezc cos konkretnego na sieci ale jakiegokolwiek aktualnego
katalogu z cena nie znalazlem - jedyne co znalazlem, to jakas
aplikacje patentowa stwierdzajaca, ze obecna cena cyklerow to $12000.
czyli zedwa razy drozej niz w 'cytacie'. na razie zebrano 17mln zl
i wychodzi mi, ze w zwiazku z tym jakies 88% tego pojdzie na aparature...

lukasz

Odpowiedź listem elektroniczym