Czy wy dacie glowe, ze ja statystowalem w "Lotnej"?

Swietna byla zabawa - robilismy caly dzien tlum
na slubie jednego z ulanow (kompletnie zapomnialem
kto go gral). Scene filmowano w Popowie Koscielnym
nad Bugiem, a obecnie nad Zalewem Zegrzynskim, ktory
wtedy jeszcze nie istnial. Statystowalem tez w kilku
innych filmach z tamtych czasow i nawet poczatkujacy
wowczas rezyser Janusz Morgenstern chcial mi dac
jaks rolke w jednym ze swoich filmow. Niestety
musialem jechac na oboz wojskowy i z filmowej kariery
nici!

Rolka miala byc przyjemna, mialem sie calowac z jakas
panienka na lawce kolo Barbakanu.

Ech, wspomnienia ...

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym