At
>- Andrzeju, dzieki za mile slowa i porady z cyklu "jak przejsc przez
>ucho igielne.. Buffalo".;-) Musze nad nimi pomyslec.
>Ale Witkowi nie mam za zle. Moje 7-letnie doswiadczenia na
>polskojezycznych listach dyskusyjnych nauczyly mnie jednego:
>szacunku  dla tych, ktorzy podejmuja sie owego, czesto syzyfowego,
>trudu.
>
>Serdecznie
>Magda
>PS. "Sniegiem, zawieja...powroce do ciebie...". ..czy ktos pamieta
>piosenke, ktora kolacze sie w  mej pamieci?.

Madziu, mam te same problemy z Eudora, przy wysylaniu listu na PL pojaiwa
sie informacja, ze adres jest nieakceptowalny, albo cos w tym rodzaju.
Jesli zamkniesz Eudore i potem ja znowu otworzysz to mozesz wyslac list bez
problemu. Niewyslany list jest w folderze Out ze znaczkiem Q. Wpadlam
przypadkiem na ten trick i dziala. Sprobuj.

Co do oceny dzialalnosci administratora listy to jak zwykle sie z Toba nie
zgadzam.

Caluski
Izabela