Lukasz Salwinski sie... zniecierpliwil:

>  e, denerwuja mnie te siostry co to ciagle na narty gdzies
>  jezdza ;o) a co, ja gorszy ? tez pojade, ale tylko na weekend
>  i dopiero za 3 tygodnie :o[  tyle, ze przynajmniej pagorek dobrze
>  wyglada - do wgladu pod http://www.mammoth-mtn.com/skirpt.htm

O, choinka...

Pagorki fajne. Popatrzylam tez przez "live camera", ale nic z tego.
W Polsce zbiza sie trzecia popoludniu, a w Kalifornii chyba szosta
rano. Ciemno, widze tylko piekny ksiezyc miedzy pelnia i czwarta
kwadra.

A co do nart, to nie ma czego zazdroscic. Nic za darmo nie ma.
Cale letnie wakacje (3 miesiace) pracowalam w pocie czola, a bylo
warto, bo zarobilam tyle ile moja mama zarabia w Polsce w ciagu
prawie calego roku ;-) I to pracowalam, ze tak sie wyraze, w swoim
zawodzie, dodatkowo chodzac tez na seminaria i wyklady z teorii
czastek. Bardzo pozytecznie spedzilam letnie wakacje... Pozytecz-
nie widocznie nie tylko dla mnie, bo teraz zaprosili mnie uprzejmie
na caly rok.

Dlatego tym razem przedluzylam sobie troche ferie zimowe ;-)

Katarzyna