W sobote, 1 IV MM, Pani Dorota I Rygiel napisala :

> I niech sie pan raz na zawsze odczepi od narodu zydowskiego. I tyle.

Od kiedy podawanie faktow nazywa sie "przyczepianiem" Pani Doroto?

> Przez takich ludzi jak pan to ja mam nadzieje, ze Polska jeszcze dlugo
> poczeka na wejscie do Uniii Europejskiej.

Ja mam nadzieje, ze Polska nie wejdzie do UE, bo stosunek Unii do
demokracji i niezaleznosci coraz bardziej mi sie nie podoba. Pokazali
ostatnio co ich niezawislosc panst czlonkowskich obchodzi... Ten
scentralizowany moloch co rusz przypomina mi Sowiety, tylko metody
troche delikatniejsze, dzialaja w "bialych rekawiczkach".

Pozdrawiam
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym