> Moi zloci fizycy,
>
> Niejaki pan Mills rzekomo obalil
> klasyczna mechanike kwantowa i co wiecej
> stworzyl zunifikowana teorie wszystkiego.
> Detale na stronie:
>
> http://www.blacklightpower.com
>
> Co o tym myslicie?

Mysle, prosze Pana, ze to hohsztapler jakich w internecie na peczki.

I jak tu powaznie traktowac internet: mlodzi ze szkol ucza sie klamstw na
tego rodzaju stronach.

Skoro juz o szkole, to taka dygresja: moja corka uzywa internetu niemal co
dzien, po to, aby zdobyc jakies informacje, opracowac jakies zagadnienie.
Obserwuje jednak, ze ta praca ogranicza sie glownie do skopiowania wybranych
informacji. Probowalem wiec przekonac ja, ze wazniejsze jest napisanie
wypracowania po swojemu, wlasnymi slowami, korzystajac jedynie z informacji
w internecie. Nie dala sie przekonac - "nam pani w szkole kazala tylko
kopiowac.... "

zb.