On Sun, May 07, 2000 at 08:55:49AM +0200, Chris BOROWIAK wrote :

> No to sprawdzam:
>
> =B1=E6=EA=B3=F1=F3=B6=BC=BF
> =A1=C6=CA=A3=D1=D3=A6=AC=AF
>
> Tez jestem za przejsciem na polskie literki, byle byl to jedyny
> uprawniony standard: ISO 8859-2 (Latin 2).
>
> Krzysztof Borowiak

Witam!

Jestem przeciw z roznych powodow. Po pierwsze chocby dlatego, ze juz
raz sie klocilem z administratorem komputera gdzie odbieram poczte.
Poniewaz jest to maszyna unixowa, a ja nie mam uprawnien do
zainstalowania polskich znakow, to bede widzial tylko krzaki.
Po drugie sie przyzwyczailem do pisania w 7-bitowym zestawie ASCII i
nie jestem kompatybilny z 8-bitowymi zestawami ISO czy innymi takimi
;-)

Z uszanowaniem
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym