On  9 May 00 at 3:22, W odzimierz Holsztynski wrote:

> Nie moge zawiesc zaufania:
>

>         niejednego z Peelu
>         rozbolala glowa
>         gdy go w czolo stukaly
>         dwie siostry z krakowa
>

> Zaznaczam, ze wierszyk nie staje po niczyjej stronie,
> ze nie ocenia, czy slusznie stukaly, czy nieslusznie.
> Jest tylko kronika/ wypadkow, a oceniac bedzie Historia.

    A dlaczego Peelu jest duza a Krakowa mala?

    Poza tym moze to i...(jak sie nazywa czynnosc uprawiana
  przez wieszcza? wieszczenie? wiestwo? a w formie dokonanej
  obwieszczenie?)? Wczoraj kogo jak kogo, ale mnie bolala
  glowa. Pewnie na zmiane pogody.

    Oj, Malgoska. Posluze sie kultowa kwestia kultowego
  aktora z kultowego filmu: nie chce mi sie z toba gadac.
  Nie przeprosilas Uty. Ona tylko moglaby sie wstawic
  za toba u mnie. A w dodatku robisz ze mnie zgreda co to
  tykac sie nie chce, a przeciez sama wiesz jak to bylo. Tylko
  tosmy sobie na gruncie prywatnym wyjasniali, a ty i wtedy,
  i teraz, przed cala lista mnie oczerniasz. Bardzo nie
  po chrzescijansku. Musisz isc do spowiedzi.

> Pozdrawiam Cie Malgosiu, i Kasie, i /Pana/Zbyszka
> i przy okazji Andrzeja tez (podlizuje/ sie/, czekam
> na wiadomosci sportowe!),
>
>     Wlodek

    Z tym Zbyszkiem wam niezle qui pro quo wyszlo: jeden myslal,
 ze drugi stracil wiare w spoleczenstwo, ktore milosnka
 Hitlera wydalo, a on tymczasem stracil wiare w spoleczenstwo,
 ktore tegoz milosnika do odpowiedzialnosci pociagnelo...
 Scislowcy, laczmy sie w rzeczach nam wspolnych...

    A wiadomosci sportowe? Prosze bardzo: Zepter Slask Wroclaw
 zostal po raz trzeci z rzedu mistrzem Polski w koszykowce,
 z tym ze teraz skonczy sie to udzialem w elitarnej europejskiej
 Suprolidze (dawn. Euroliga). W finale play off do czterech
 zwyciestw wroclawianie pokonali Nobiles Anwil Wloclawek 4:1
 (w zeszlym roku bylo 4:3, a 2 lata temu 4:3 ale z Mazowszanka
 Pruszkow, tak wiec mozna powiedziec ze powiekszyl sie dystans
 dzielacy reszte od mistrza). Sukces finalowy Zepter zawdziecza
 glownie znakomitej grze Amerykanow: centra Joe McNaulla
 i skrzydlowego Charlesa O'Bannona. Mimo oslabienia w trzech
 ostatnich meczach (nie gral najlepszy polski koszykarz Adam
 Wojcik, kontuzja), druzyna trenera Muli Katzurina (Izrael)
 odniosla pewne zwyciestwo i musi sie teraz wzmocnic celem
 podboju Europy, co sie pewnie tak od razu nie uda.

    W lidze pilki noznej ostatnia kolejka przyniosla
 czesciowe odrobienie strat druzyn grupy poscigowej do lidera,
 ktorym jest rewelacja sezonu- Polonia Warszawa. Warszawianie
 przegrali w Lubinie z Zaglebiem 1:2, a poniewaz wicelider Ruch
 Chorzow pokonal w Zabrzu Gornika 2:1, trzecia Wisla Krakow
 wygrala w Lodzi z LKS-em 2:0 i czwarta Legia Warszawa rozgromila
 u siebie Pogon Szczecin 5:1, traca teraz do lidera punktow 5 (Ruch)
 oraz 7 (Wisla i Legia). Do konca 4 kolejki, za zwyciestwo sa
 3 punkty, za remis 1, takze wszystko jeszcze mozliwe. Z ligi
 spadna najprawdopodobniej tak zasluzone druzyny, ex-mistrzowie
 Polski, jak Lech Poznan i LKS Lodz (a utrzymaja sie m.in.
 Grodzisk Wielkopolski, Radzionkow, Wodzislaw, Wronki, Lubin,
 nie zadaje zagadki geograficznej gdzie to jest, mam bowiem
 litosc dla czytelnikow). Do awansu na ich miejsce z II ligi
 najpowazniejszymi kandydatami sa w tej chwili inne druzyny
 z tradycjami: GKS Katowice i Slask Wroclaw, plany moze
 im jeszcze pokrzyzowac Gornik Leczna (no, gdzie to jest, kto
 wie ????) i GKS Belchatow.

    Co jeszcze? Odbywa sie wlasnie Wyscig Pokoju!!! Kiedys
 byla to impreza Trybuny Ludu (PRL), Neues Deutschland (NRD)
 i Rudeho Prava (CSRS), w tym roku zaczeli w Hanowerze,
 byc moze zatem do grona Szacownych Organizatorow
 dolaczyl dziennik, bo ja wiem, Frankfurter Allgemeine Zeitung ;)
 A w niemieckiej telewizji widzialem bezposrednia transmisje na
 az trzech kanalach jednoczesnie! Dzisiaj etap z Lubania Slaskiego
 do Kudowy Zdroju. Niemcy sa zainteresowani, bo maja
 faworyta Wesemanna i cala silna grupe Telekom, jak na razie jednak
 gora Polacy: liderem Piotr Wadecki z grupy zawodowej (tak, to
 juz niestety nie czasy komunistyczne) Mroz.

   Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym