On 27 May 00 at 19:37, Zbigniew J Koziol wrote:

> Pytanie: Jak to zrobic, gdy Kwasniewski ma silne poparcie?
>
> Odpowiedz: Kwasniewski nie moze przejsc do drugiej, decydujacej tury
>            wyborow! Jesli przejdzie, to wygra!
>
> Pytanie: Jak zrobic, aby Kwasniewski nie przeszedl do drugiej tury
>          wyborow?
>
> Odpowiedz: Musi przejsc do drugiej tury wyborow dwoch innych kandydatow!
>

> zb.

   Przypomniala mi sie odpowiedz, ktorej trener Zeptera Slaska Wroclaw
 udzielil kibicowi na pytanie, jak w meczach z Anwilem Wloclawek
 cyt. "powstrzymac Raya". Chodzilo o lotewskiego rozgrywajacego
 Rajmondsa Miglinieksa. Odpowiedz brzmiala: "pistoletem".

   Zartujac oczywiscie podobnie jak trener Zeptera,

   Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym