seweryn pec wrote:

> Widze ze Pawelek wypil sobie piwko i szuka zaczepki.
> A gdyby to bylo w Polsce toby zaraz orczykiem po glowie.
> Wiadomo latwo jest pobic 80-letniego renciste.
> Oj gdyby niete lata to pokazalbym Pwelkowi co to znaczy
> kultura Polska.
> Pogodnie
> Seweryn

Wydawac by sie moglo, iz, jak na 80-letniego renciste, ma Pan
zupelnie wyjatkowy wzrok skoro "widzi" Pan mnie pijacego piwko.
Coz, jest tak jak Pan pisze tylko calkiem inaczej (podobnie, jak w tej
wiadomosci w Radio Erewan o rozdawaniu samochodow w Moskwie, na Placu
Czerwonym).
Otoz pijam Remy Martin, nie piwko.
Nie jestem Pawelkiem (czy Pwelkiem) dla Pana tylko panem Pawlem Sikorskim.
Nie sadze takze, by sprawialo Panu wielki problem walenie orczykiem po glowie
czlowieka o trzy lata od siebie mlodszego.
Oczyma wyobrazni juz widze naglowki w gazetach:
"Rencista z rencista dyskutuje o kulturze przy pomocy orczyka"
lub
"Jak udowodnic, ze sie reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej - uzyc
orczyka".

Pawel Sikorski

Odpowiedź listem elektroniczym