On Sat, 15 Jul 2000 20:53:26 -0300 Zbigniew J Koziol <[EMAIL PROTECTED]>
writes:

> Mnie troche pamiec juz zawodzi. Zdaje mi sie, ze z Panem Markiem
> Duszkiewiczem mialem mocno na pienku pare lat temu, gdy zajmowalem
> sie lista
> IYP (nadal sie zajmuje).

Zdaje mi sie ze Pan Zb.Koziol mial wtedy mocno na pienku
nie tylko ze mna ale co najmniej z polowa listy IYP.Doszlo
do rozlamu i z powyrzucanych listowiczow utworzyla sie
sie nowa pod nazwa Polskie PODWORKO
http://cis.art.pl/PODWORKO/
istniejaca do dzis.
Prawdopodobnie bez apodyktycznych rzadow
Pana Zbyszka tudziez wymyslania roznych rad dyrektorow,statutow,
regulaminow IYP itp.czym  zrazal sobie poddanych-nigdy by nie doszlo
do schizmy.
Mysle ze to byla lekcja administrowania czegos takiego jak lista
dyskusyjna i obie strony wyciagnely z niej wnioski.Od tego czasu
dorobilem sie kilku wlasnych list dyskusyjnych i jako administrator
nauczylem sie wiele na bledach p.Zbyszka.Chwala mu za to.

>Ale to bylo mocno dawno temu, ze az prawie
> nie pamietam. W miedzyczasie nie wydazylo sie nic zlego w relacjach
> miedzy nami

Gwoli scislosci i aby nie bylo to tak jak z tym co to <on ukradl
czy jego okradli ?> tez pozwolilem sobie na chwile wspomnien.

Ale to bylo mocno dawno temu,ze az prawie nie pamietam.
PEACE NOW!
Dziekuje za wsparcie.Pozdrowienia Marek D.

Odpowiedź listem elektroniczym