Zgadzam sie z Panem Michalko.  Bo wedlugo  Hp;sztynskowskiego rozumowania
to za rok komunisci dostana pelne rozgrzeszenie  i beda uwazani za zbawicieli
polski.   Mam rodzine w Lubelskim to jak donosza za Stalina steki ludzi
wyjechalo na Mandzurie a nie to co plecie pan Holsztynski.
Pogodnie
Seweryn

Anna Niewiadomska <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> At 12:01 PM 7/21/00 +0800, you wrote:
> (...)
>
> Rozumiem, reszta po prostu umarla sobie na zapalenie pluc. Albo, jak Stalin
> wyrazil sie o ich poprzednikach, wyjechali do Mandzurii.
> (...)

> Z tym akurat sie zgodze.

> Michal Niewiadomski

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at
http://webmail.netscape.com.

Odpowiedź listem elektroniczym