On Tue, 5 Sep 2000, Andrzej Szymoszek wrote:

>    Arka Noego tez korzenie ma w rocku- konkretnie w tzw. rocku
>   chrzescijanskim. Darek Malejonek, lider Arki, wywodzi
>   sie z "doroslego" zespolu Houk.

A nie maja tez z Arka Noego cos wspolnego dzieciaki z ,,Malego WuWu''
(a co za tym idzie takze i dorosli z ,,duzego'' WuWu)? Czyli:
Waglewski, Pospieszalscy, etc

A teraz ciekawostka: w kraju naszym zaspoly grajace tzw. ,,rock
chrzescijanski'' to kapele wywodzace sie z ortodoksyjnego punk i
hard-core rocka. Mam w domu CD-ROM dolaczony do jednego z numerow
Frondy i zawierajacy taka wlasnie ,,muzyke chrzescijanska''. Bylo to
,,ciezkie lojenie na wioslach'' (jak mowia rockmani) i przyznam sie
szczerze, ze nie jest latwo tej muzyki sluchac. Jesli ktos
spodziewalby sie po polskim rocku chrzescijanskim oazowego zawodzenia
przy gitarze, to moglby byc mocno zadziwiony. Zespoly takie jak 2Tm2,3
czy Armia graja ostro, agresywnie, glosno i wcale bym sie nie zdziwil,
gdyby ktos niedoslyszawszy tekstu porownal ich wielbicieli do fanow
Mansona (tego od Sharon Tate, ktory to sluzyl ostatnio niektorym jako
ostateczny argument w dyskusji o gustach). Muzycznie dyskutowany
ostation Kazik to przy nich kraina lagodnosci.

Bartek Rajwa

Ps: Jesli ktos ma ochote sie przekonac wlasnousznie, to podejmuje sie
skonwertowac kilka utworow do MP3 i umiescic na ogolnodostepnym FTP.

``Does anybody else find irony in the fact that Bill Gates says he's
trying to write a stable OS, and Linus claims he's trying to take over the
world?'' Anonymous