On Sun, 10 Sep 2000 03:10:15 +0800 Andrew Basinski <[EMAIL PROTECTED]>
writes:

> Uwaga:
> Marek Duszkiewicz <[EMAIL PROTECTED]  przekazal na Poland-L
> ponizsza informacje, ktora zawiera zasadnicze niescislosci i dlatego
> NIE
> NALEZY jej przekazywac "swoim znajomym australijskim" czy
> komukolwiek...

Gwaltowna reakcja p.Basinskiego na przekazane przeze mnie
info o TV Polonia w Australii,swiadczy o tym ze niechcacy wdepnalem
jakies tamtejsze polonijne gowienko.
No i rzeczywiscie jakzeby moglobyc inaczej w polonijnych
piekelkach.
Znalazlem jakies polemiki,tarcia-w sumie nie wiadomo
o co chodzi.Zreszta sami panstwo przeczytajcie na:
http://www.business-kontakt.com/Polonia/tvp.html

> Wiecej informacji mozna uzyskac po polsku od przedstawiciela firmy
> pod:
> [EMAIL PROTECTED]

Jakiej firmy? Czy chodzi o POL TV SYDNEY,ktora do tej pory
emitowala sobie 2 godzinny polonijnego programu lokalnego
i w zwiazku z wejsciem TV Polonia czuje sie teraz zagrozona?
Czy to ma byc partner do promowania TV Polonia w Australii?

> Broszury informacyjne maja byc gotowe w II polowie wrzesnia.
> Zacytowana przez p. Marka informacja pochodzi z TVP SA, ktora
> najwidoczniej
> nie zrozumiala, co podpisuje z firma australijska.

Zacytowana przeze mnie inf.rzeczywiscie pochodzila z TVP SA
a wiec nie z Radia Erewan.
Prosze tez niezwlocznie wytlumaczyc TVP SA co podpisala.
Marek D.

Odpowiedź listem elektroniczym