On Sun, 10 Sep 2000 21:38:22 -0400, Wlodzimierz Holsztynski
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Dla milosnikow sportow (kibicow)
>strona jak marzenie:
>
>    http://olimpiada.onet.pl/
>
>-- Wlodek

W dalszym ciagu strona mi sie bardzo podoba, mimo ze
wylapuje/ w niej niescislosci lub ciut frustruje sie,
gdy czegos nie moge (latwo) znalezc.  Ale dowiedzialem
sie z niej wielu interesujacych, a nawet fascynujacych
faktow i historii.

Olimpiada zaczyna sie juz za 2-3 dni.
W ankiecie na wspomnianej stronie kibice zgaduja,
ile tez Polska zdobedzie medali.  Dolaczcie
sie do zabawy ZANIM  Olimpiada sie zacznie,
bo potem bedzie coraz latwiej :-)

======

W tej chwili skrajnych pesymistow, szacujacych
Polske na 0-5 medali jest az 12%, zdziwilem sie,
ze az tylu.

Dosc pesymistycznie, na 6-10 medali nastawia sie/
cale 22%.

Rozsadnych kibicow jest najwiecej, 28%, stawiaja
na 11-15 medali.  Wedlug mnie, to wciaz troche
pesymistyczny poglad, wiec

wraz z 25% postawilem na 16-20 (a nuz :-).

Wreszcie 13% stawia na 20 lub wiecej medali.
Fajnie by bylo :-)

=======

W wielu dziedzinach osiagniecia Polakow sa/ takie,
ze maksymalnie pobudzaja adrenaline.  Na ogol
sa przyzwoite, ale ledwo na granicy, wiec taki
czlowiek znad Wisly musi sie o wiele bardziej
przejmowac, niz taka Uta, ktora oplywa, a oplywa
w medalach, nawet czubka nosa jej nie widac --
co tam dla Uty piec medali wiecej lub mniej :-)

No nic, bedziemy miec zabawe juz wkrotce,
bedziemy kibicowac Polsce, krajom zamieszkania
i komu tylko zechcemy.  Nie watpie/, ze Pan
Wilhelm bedzie kibicowal Izraelowi, dzieki
czemu znowu sporo odciagnie $$ ze swoich
kanadyjskich podatkow.

-- Wlodek