Witam, szczegolnie Pana Wlodzimierza,

> Na co nasz konspirator B.:

A ja sobie wyobrazam. Jak na poete to cos u Pana mala ta wyobraznia:-))

Tego to ja nie pisalem, ale dla swietego spokoju moze byc moje.

> Tosmy naprawde juz lista kulturalna:
>     patrz Kosciuszko na nas z nieba

Nie bardzo rozumie aluzje? Czy poezje mozna tylko i wylacznie "konsumowac"
czytajac ja? Moze Pan nie zauwazyl, ale mamy juz XXI wiek. Ksiazki powoli
wychodza z mody, szczegolnie w Polsce. Rozmawialem ze sprzedawcami podczas
targow ksiazki organizowanej w marcu tego roku w Warszawie.
Tradycyjnie kupilem... dwie walizy ksiazek (tyle mozna przewiesc samolotem)
a reszte zamawiam przez ksiegarnie internetowa NEPO, ktora wszystkim
polecam, szczegolnie tym Polakom mieszkajacym poza granicami Polski.

> Tego kwiatka nikt nie powinien przegapic,
> a latwo moglby umknac :-)
> -- Wlodek

Panie Wlodzimierzu jak mnie Pan wkurzy to zaczne swoje wiersze wysylac na
... liste. Zwaz Pan to:-)))
Pozdrawiam,
SB