Pan Michal :

>  Autor powyzszego jest gorliwym katolikiem, z zawodu profesorem
>  uniwersytetu (ale nie wroclawskiego) z dziedziny nauk scislych.
>  Jak widac nawet to nie uchronilo go przed manipulacja:-)

Ironia panie Michale nie zawsze mozna sie skutecznie zaslonic.

Co ma wspolnego, jak pan zadeklarowal, katolicka gorliwosc tego pana
profesora ze zdrowym rozsadkiem politycznym? Sama znam kilku pro-
fesorow belwederskich - kompletnych abnegatow politycznych, ktorym
przy pomocy prostych zabiegow socjotechnicznych mozna robic bez
zbytniego wysilku polityczny zawrot glowy. Zapewniam Pana, ze tytul
profesorski i religijna gorliwosc nie ma w tych sprawach decydujacego
znaczenia.

Zreszta to nie jest polska specyfika. Tego lata spedzilam prawie
3 miesiace na pewnym uniwersytecie w Wielkiej Brytanii, poznalam
sporo madrych ludzi i odnioslam podobne wrazenie.

Cos mi sie zdaje, ze panowie: Michal Niewiadomski i Andrzej Szymo-
szek sa tak silnie przywiazani do swoich preferencji politycznych
(rozniacych sie od moich), ze wszystko co uda mi sie wyplodzic na tym
forum, im sie zawsze jednakowo kojarzy, blokujac u nich zdolnosc do
refleksji i uogolnien.

Katarzyna

Odpowiedź listem elektroniczym