At 04:18 PM 10/10/00 +0200, you wrote:
(...)
>Na szczescie na Poland-L nie ma demokracji wiec nie bedziemy=20
>glosowac nad tym kogo wyrzucic a kogo nie.=20
> =20
>Przy okazji zapraszam na nowo powstala liste monarchistow:
>http://www.monarchia.pl/lista.htm=20
>
>Pozdrawiam,
>Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
>Warszawa, wtorek, 10 pazdziernika 2000

Glosowanie w takich sprawach na Poland-L napewno nie ma sensu. No i watpie
czy gdyby nawet W. Holsztynski zostal tu ponownie zaproszony, zechcialby
powrocic. Ale taka dyskusja jest jaknajbardziej uzasadniona. Ostatecznie
monarcha powinien znac zdanie roznych warstw swoich poddanych. Jesli jest
to monarchia oswiecona, ulatwi mu to dalsze sprawowanie wladzy.

Moje zdanie, pomimo ze nie lubilem stylu dyskusji Wlodka Holsztynskiego
jest zgodne z tym co napisal Andrzej Sz.

Michal Niewiadomski

moje tez

Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym