Pan Michal:

> Rzeczywiscie, co jakisc  czas pojawiaja sie takie wiadomosci. Jak to
> jednak
> wyglada w porownaniu z innymi krajami? Osiem spraw w ciagu prawie
> dziesieciu lat? To nie wydaje sie bardzo duzo.

Nie potrafie niestety podac zrodla, bo zapomnialem: zdaje sie, ze Polska
jest na czele listy skarg.

Ale ja bym sie szczegolnie Strasbourgiem nie emocjonowal. Sadzac na przyklad
z informacji na stronie http://www.iyp.org/my/ewa/ , tamci prawnicy brali
najpewniej przyklad z Polski jesli idzie o organizowanie europejskiego
wymiaru sprawiedliwosci. Czyli przystepujac do EU nic nie tracimy! ;)

zb.

> Michal Niewiadomski

Odpowiedź listem elektroniczym