----- Original Message -----
From: "Anna Niewiadomska" <[EMAIL PROTECTED]>

> Jest napisane do kedy trwa jej kadencja. Ale moze rzeczywiscie intencja
> ustawodawcy bylo to ze w czasie tej kadencji prezea NBP nie mozna ze
> stanowiska _usunac_.

    Nie  wiem jaka byla intencja ustawodawcy ale sklanialabym sie do poda
    nej wyzej, pod warunkiem ,ze nie zostalo dokonane przestepstwo

    Mysle natomiast ze taki moralny obowiazek maja osoby piastujace swe
> stanowiska z wyboru. Biorac udzial w wyborach sugerowali przeciez swym
> wyborcom ze maja zamiar sluzyc im przez okreslona ilosc lat. Tego zaufania
> wyborcow nie nalezy sobie lekcewazyc.
     Michal Niewiadomski

    Tak naprawde, to nikt z nas nie zna  prawdziwych przyczyn odejscia p.Pre
    zes. Wszyscy "gdybamy". i jak narazie wolalabym nie oceniac tego w kate
    goriach moralnych.
    Wiemy rowniez, ze obejmowanie stanowisk na tym poziomie poprzedzone
    jest roznymi zakulisowymi rozmowami. A moze zamiana banku jest wlasnie
    korzystna dla kraju?

   Joanna Cz.
    dla kraju

Odpowiedź listem elektroniczym