At 10:00 29/10/2000 -0500, you wrote:

>Panie Michale, nie wiem dlaczego Pan to tak zrozumial.
>Ja zrozumialem, ze prawo wykupu ma ten "wlasciwy" lokator, ktory ma prawa
>spoldzielcze (wg nomenklatury spoldzielczej on sie nazywa lokatorem glownym)
>a nie ten, ktory aktualnie mieszkanie sobie wynajal.
>
>Chyba, ze ja sie myle. W Polsce, gdzie prawo istnieje tylko na papierze
>wszystko jest mozliwe.
>
>Pozdrawiam,
>Miet Gutowski.

Nie, tak naprawde to tego tak nie zrozumialem. Dobrze wiedzialem o co
ustawodawcy chodzilo. Tymniemniej notatka Donosow wzieta doslownie znaczyla
rowniez to co napisalem. A w Polsce uchwalono juz tyle knotow prawniczych,
ze wcale bym sie nie zdziwil ze te ustawe zdolny adwokat moglby
zinterpretowac tak jak ja to zrobilem.

A tak przy okazji, skoro juz odezwalem sie ponownie na ten temat, to moze
ktos mnie cieemnego emigranta oswieci. Napisano pare dni temu na Poland-L :
"Po pierwsze: wynajmujacy mieszkanie nie jest lokatorem". Wiec po pierwsze
od kiedy? Po drugie, jak teraz po polsku nazywa sie osoba ktora wynajmuje
mieszkanie?

Michal Niewiadomski

Odpowiedź listem elektroniczym