on 11/12/00 4:21 AM, Jacek Arkuszewski at [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Przepraszam ze sie mieszam do sporu, ale jesli jest tak jak powyzej,
> to nie nalezy wogole dyskutowac, tylko byc biernym uczestnikiem
> dyskusji. A jesli juz sie chce dyskutowac, to trzeba tez wszystkie cytaty
> i strzaleczki dobrze wyliczyc, zwlaszcza jak sie redaguje posting
> w sposob agresywny.

Ja nie twierdze, ze nie nalezy liczyc i uwazac.
Natomiast twierdze, ze bardzo duzo ludzi nie ma czasu na  dokladne
 "gramatyczne rozbiory postingow" i dobrze jest jezeli z tekstu wynika
wiecej niz z arytmetyki.
Jako czlowiek zyjacy z matematyki w tym przypadku przedkladam klarownosc
tekstu nad arytmetyke. :-)))

> Poprostu dobrze jest wiedziec o czym sie pisze i z kim sie polemizuje.

Po prostu uwazam to za oczywiste.
Tutaj przypomina mi sie nieodzalowany pan Gierymski (on byl mistrzem w
redagowaniu postingow).
Kiedys, ktos na P-L uzyl podobnego do jego stylu w redagowaniu swojej
wypowiedzi (o ile pamietam chodzilo tam o jakies symbole) i p. Gierymski
mocno sie oburzyl pomimo, ze  raczej nie wygladalo to na podszywanie sie pod
jego osobe.
Ten przyklad podaje nie dlatego, ze uwazam, ze w krotkim sporze z P. Mojskim
chodzilo o to samo.
Podaje to aby wyczulic dyskutantow, ze nie wystarczy liczyc znaczki ">".

> Jacek A.

Miet