On Thu, 16 Nov 2000 11:38:12 MET Andrzej Szymoszek
odpowiadajac p.Sulejowi napisal:

> taka
> takim
>
>    Wie Pan, ja czasem przyjmuje na siebie taka troche niewdzieczna
>  role "prezentowania punktu widzenia Polaka- szaraka z tzw. ulicy",
>  oczywiscie nie ukrywam, ze jest to tak jak sobie ja te jego
>  poglady wyobrazam, ale mam ku temu, obserwujac zycie, niemalo
>  podstaw. I dlatego nie moze mi Pan zarzucac, ze ja np. lekce
>  sobie waze Swieto Niepodleglosci. Sluze temu panstwu
>  i narodowi chociazby przez to, ze uswiadamiam niezorientowanych,
>  jak naprawde dzisiejszy Polak i polskosc w kraju wygladaja. Staram
> [...]

Sam slyszalem jak prowadzacy w radiowej "Trojce" wypalil

"Za chwile nieco spoznione wiadomosci, ale p.Mietek
DID HIS BEST".

Na to inny, juz nie w radio ale w sieci Szymoszkowy szarak:

"All we have to do is zaakceptowac ten shit i juz!"

Wyobrazam sobie p.Szymoszka -ogrodnika liberalnego
ma sie rozumiec i jego ogrod. Rosnie tam wszystko co
chce bo wszelka selekcja nawet ta najbardziej podstawowa;
na chwasty i niechwasty zakrawa na rasizm. Zreszta  i tak wcale
niewiadomo co jest czym. O pieleniu to juz w ogole nie ma mowy
bo to granda w bialy dzien i sprzeczne z zaleceniami "Chwasty
Amnesty International" ze o zamodyzmie nie wspomne.

P.Szymoszkowi radze  jednak  zalozyc ogrodek, ale taki z prawdziwego
zdarzenia.
Marek D.