Lukasz Salwinski wrote:

> tak, zeby jeszcze uzupelnic spektrum mozliwosci a propos tych szkol.
> przy okazji wyborow prezydenckich glosuje sie w US rozne 'props' -
> na skale powiatu czy stanu zazwyczaj. i wlasnie tym razem w Kalifornii
> byl glosowany 'prop 38' chyba (numeru nie pomne) - chodzilo o vouchery
> na ksztalcenie w szkolach prywatnych - w skrocie - rodzice nie
> posylajacy dziecka do szkoly publicznej dostawac by mieli voucher na
> ~$4000 rocznie ktorym mogliby placic za ksztalcenie dziecka w szkole
> prywatnej. wydawaloby sie ze wszyscy na tym zyskuja - rodzice, bo mniej
> [...]

Domyslam sie skad ta niechec.
Ktos powiedzial, ze ludzie sa tacy sami wszedzie a tylko warunki w jakich zyja
sa rozne.
Przypuszczam, ze zadecydowaly glosy tych, ktorzy juz nie maja problemu z
edukacja dzieci.
Oni mysla sobie tak: - gdy ja mialem male dzieci, to panstwo nie bylo tak dobre
i nie ulatwialo mi zycia i nie stac mnie bylo na wybor takiej szkoly jaka bym
sobie zyczyl, to teraz dlaczego z moich podatkow ktos inny ma korzystac?

Pozdrawiam,
Miet

Odpowiedź listem elektroniczym