Oczywiscieze nie byloby tytulu "polski paradoks". A komentarz? Czy ja
napisalem jakis?-;)
Osobiscie mi sie nie wydaje, wiec trudno mi wiec uwierzyc, abys go mogl
mimo wszystko zauwazyc i przeczytac(chyba ze zostal dopisany przez jakiegos
hackera-przebieranca).-:)
W.Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym