From: "Zbigniew J Koziol" <[EMAIL PROTECTED]>

> Wedlug PAP:
>
>         Kwasniewskiemu ufa 73 proc. badanych (spadek o 5
>         punktow procentowych wobec sondazu z listopada);
>         Lechowi Kaczynskiemu - 60 proc.(wzrost o 6 punktow proc.),
>         a Hannie Gronkiewicz-Waltz - 59 proc. (wzrost o 1 punkt proc.).
>
> Czy ja powinienem jeszcze cokolwiek komentowac? A ten tekst nie wystarczy?
> On jest i informacja i komentarzem jednoczesnie... Mnie brak slow.
> Doslownie. Az nie jestem pewien, czy mysle jeszcze czy tez moze moje
> wyobrazenie o wlasnym mysleniu jest tylko iluzja do trzeciej potegi.
(...)

"Jak dlugo na Wawelu Zygmunta bije dzwon...." No i zamilkl ten dzwon, w
niesamowitych dosc okolicznosciach, w sama Noc Wigilijna (peklo jego serce).
Znak to jakis dla nas? Kto nie chce, niech nie wierzy.

http://info.onet.pl/item.asp?DB=120&ITEM=52211

Pozdrawiam

Irek Karaskiewicz

Odpowiedź listem elektroniczym