Labdien, dārgais draugs,

kā tev iet? Garākais laiks,

Es priecājos jūs informēt parmaniem panākumiem, kas gūti, pārskaitot līdzekļus
no jauna Zviedrijas partnerasadarbībā.

Pašlaik es esmu Zviedrijainvestīciju projektiem ar savu daļu no kopējās summas
ar savu partneri. Tikmērneaizmirsījām jūsu pagātnes centienus un mēģinājumus
palīdzēt man pārskaitītšos līdzekļus, neskatoties uz to, ka tas mums kaut kā
neizdevās.

Tagad sazinieties ar manusekretāru Togo, viņa vārds ir Mrs.Svetlana Menska un
viņas e-pasts: (mrssvetlanamen...@gmail.com) .lūdziet viņai nosūtīt jums vīzu
karti, kas tika publicēta no $ 800,000.00 noBarclays Bank plc Londonas. kuru es
saglabāju jūsu kompensācijai par visiempagātnes centieniem un mēģinājumiem man
palīdzēt šajā jautājumā. Es ļoti augstuvērtēju jūsu centienus šajā laikā. Tāpēc
nekautrējieties sazināties ar manusekretāru Mrs.Svetlana Menska un uzdot viņai,
kur jums ir jānosūta vīzas karte.

Lūdzu, dariet man zināmutūlīt, kad jūs to saņemsiet, lai mēs varētu dalīties ar
prieku pēc visāmciešanām tajā laikā. šobrīd es esmu ļoti aizņemts, jo man un
jaunajam partnerimbeidzot ir investīciju projekti, visbeidzot, atcerieties, ka
esmu nosūtījisnorādījumus sekretāram jūsu vārdā saņemt karti un atzīmēt, ka
esmu atstājistapu kods un parole ar Londonas banku, lai mans sekretārs nevarētu
piekļūt jūsuvīzu kartei, līdz tas nokļūs jūsu rokās, tāpēc sazinieties ar
Mrs.SvetlanaMenska, kura nosūtīs jums summu bez kavēšanās.

Sveicieni,

MR. PHILIP UMEH

Follow Polymer on Google+: plus.google.com/107187849809354688692
---
"Polymer" group.
to polymer-dev+unsubscr...@googlegroups.com.
To view this discussion on the web visit
https://groups.google.com/d/msgid/polymer-dev/284776388.12580534.1553785009144%40mail.yahoo.com.