Sayin Yonetici;

Gunumuzde gelisen kuresel ekonomide, finansal kirilganliklarin etkisiyle
bilgiye duyulan gereksinim artmaktadir. Sirketlerin yonetim ve karar
verme mekanizmalarinda yer alan yoneticiler icin dogru bilgiye kolay
erisimi saglama, urunler ve teknolojilerin cesitliligi ve gerekliliginin
onemini daha da on plana cikarmaktadir. Bilginin etkin yonetimi,
teknoloji tabanli cozumler ve uretim yonetimi sistemleri, gelecegin
tahminindeki isabet ve surdurulebilirlik icin oncelikli durumda
olmaktadir.

Durgun piyasalarda uretim sureclerine ve urun cesitliligine gore sunulan
cozumler, uretim maliyetlerini dusurmeye yonelik calismalar, tanimlanan
ve uygulanan uretim, hammadde tedarik surecleri, tedarik ve kapasite
planlamalari, etkin, suratli kontrol ve analizler, uretim ve surec
yonetiminin onemini daha da belirgin hale getirmektedir. Ozellikle
kuresel ve yerel kriz ortamlarinda, uretim sureclerinin degistirilme
zorunlulugu ortaya cikabilir. Bu durumda surdurebilir kalite, verimlilik
ve is gucu dengesi bozulmadan, uretim sureclerinin guncellenmesi
gerekebilir.

Sizleri, 21 – 22 Kasim Tarihlerinde, Hilton Istanbul’da gerceklesecek,
Uretim ve Surec Yonetiminde Yeni Dinamikler Zirvesi’nde, insan ve
teknoloji isbirligine onem veren, uretimde kuresel dinamikleri ve
deneyimlerini paylasacak konusmacilarimizla bulusturmayi diliyoruz.

Konusmacilar:
Kerem KERIMOGLU, Coca Cola Turkiye Tedarik Zinciri Direktoru
Haydar YENIGUN, Ford Otosan Kocaeli Fabrika Muduru
Sertac NISLI, Ipek Kagit Genel Muduru
Tayyar BACAK, Anadolu Bilisim Genel Muduru
Nevzat OZTANGUT, Garanti Yatirim Icra ve Yonetim Kurulu uyesi.
Resit SOLEY, Corvus Vineyards Yonetim Kurulu Baskani
Ahmet ARKAN, Arkan Sirketler Grubu Yonetim Kurulu Baskani
Durmus DOVEN, Reysas Yonetim Kurulu Baskani
Ceyda EREM, CNR Yonetim Kurulu Baskani
Mustafa CAGAN, Microsoft Genel Mudur Yardimcisi
Murat KASAROGLU, Link Bilgisayar Genel Muduru
Gokhan KOSEOGLU, Havelsan Opererasyonlar Grup Baskani
Oner NACAR, Oracle Is Uygulamalari Is Ortaklari Muduru
Seref HAMARAT, Vestel Elektronik Genel Mudur Yardimcisi
Cenk YUKSEL, 3M Turkiye Fabrika Uretim Muduru
Ugur SUEL, Deloitte Turkiye, Danismanliktan Sorumlu Ortak
Atila AKKAS, MBA Uluslararasi, Murahhaz Aza
Suleyman MUFTUOGLU, IBM Turk Urun Yasam Cevrimi Cozumleri Takim Lideri
Atilla FILIZ, Uretim Yonetimi Uzmani/ Yazar
Baha SIPAHI, Danisman, Nortel Netas Eski Isletmeler Lideri
Necdet UYGURER, Yonetim Danismani
Hakan GUNER, Yonetim Danismani
Doc. Dr. Murat BASKAK
Dr. Umut H. INAN

Uretim ve Surec Yonetiminde Yeni Dinamikler Zirvesi

21 - 22 Kasim 2008 / Cuma - Cumartesi / Hilton Istanbul / 900.YTL+KDV

Detayli bilgi ve Katilim Icin:

w w w   b o s p h o r u s c o n f e r e n c e s . c o m

Telefon: 0216 486 30.95.Pbx

Konular:

Global Degisimlerin Uretime Etkileri
Uretim ve Surec Yonetiminde Yenilikci Modeller
Rekabet Uretimi Nasil Etkiliyor
Uretim Dunyasinda Kuresel Oyuncu Olabilme, Kalabilme
Mukemmellige Dogru Surec Yonetimi
Uretim Yonetiminde Lojistigin Yeri ve Onemi
Global Uretimde Neredeyiz?
Alti Sigma Isiginda Surec Yonetimi
Yasam Kalitesinde Tasarimin Onemi
Uretim Sureclerinde Onceliklere Odaklanma
Surec Iyilestirmede Yeni Yaklasimlar
Tedarik Zincirlerinde Etkin Surec Yonetiminin Yeri ve Onemi
Uretim Yonetiminde Etkili Kaynak Planlama ile Verimliligin Artirilmasi

Olcek Ekonomisi – Fokus Ekonomisi Paradoksunun Uretim Sirketleri Buyume
Stratejilerine Etkisi
"Dunya Markasi Olmak” Etkin Marka Olmak mi, Etkin Kurum Imaji mi?

Uretim Odakliliktan Marka Odakliliga Gecis
Cevik Uretim ve Ari Kovani Calisma Stilleri - Agile Manufacturing &
Beehive
Surec Iyilestirmede Kisitlar Teorisi
Yalin Uretim ve Otesi
Yoneylem Arastirmasi ve Uretim Yonetimi
Sonuc Odakli Yonetim mi Surec Odakli Yonetim mi
Uretim Sistemlerinde Kalite Gelistirme Metodolojisi
Surdurulebilir Bir Kalite Sisteminde Altyapinin Onemi
Yenilikcilik (inovasyon) ve Kalite Gelistirme Surecleri
Yasam Kalitesini Arttirmada Tasarim Surecinin Rolu
Hizmet Sureclerinde 'Algilanan Kalite' Olgusu
Uretimde Teknolojinin Onemi
Bilgi ve Teknoloji Kullaniminin Rekabetcilige Etkisi
Yonetim Bilisim Sistemlerinin Uretim Yonetimindeki Rolu ve Onemi – ERP
Uretim Yonetimi Yazilim Secimlerinde Dogru Karar – Dogru Zaman