Merhaba,

Ben Melik Duyar. Şu televizyon kanallarında hafıza gücü, matematik,
hafıza teknikleriyle ingilizce, hızlı okuma, beyin eğitimi, keşfedici
düşünme gibi programlarla karşınıza çıkıp sizi şaşırtan kişiyim.
Bazılarınız beni Mega Hafıza ismiyle, bazılarınız dünya hafıza
şampiyonu
olarak, bazılarınız da beni ilham veren hikayeler ve filmlerle hatırlar.

Sizlerle paylaşmak istediğim filmlerin, hepimize ilham verecek ve motive
edeci filmler olduğunu düşünüyorum. Bu sebepten dolayı hazırladığım
çok
sayıda yeni ilham veren filmleri toplu olarak aşağıda gönderiyorum.

Ä°LHAM VEREN FÄ°LMLER

İlham veren filmlerin konusunu merak mı ediyorsunuz? Aşağıda verilen
linke hemen tıklayın ve görün...

http://www.ilhamverenfilmler.com/default.asp?uid=-1824234208&bno=1

Hepinize iyi seyirler...

Saygılarımla,

Melik Duyar

MEGA HAFIZA

http://www.megahafiza.com (SETLER İÇİN)

http://www.konsantrasyon.com (KONSANTRASYON İÇİN)

http://www.hizliokuma.org (ANLAYARAK HIZLI OKUMAK İÇİN)

http://www.megahafiza.net (ONLINE SİPARİŞ İÇİN)

http://www.megaegitim.com (EĞİTİMLER İÇİN)

http://www.memoriad.com.tr (HAFIZA ŞAMPİYONALARI - TR)

http://www.memoriad.com (HAFIZA ŞAMPİYONALARI - DÜNYA)

http://www.yaraticidusunme.com (KEŞFEDİCİ DÜŞÜNME İÇİN)

ÖNEMLİ UYARI

1-) Lütfen bu mesajın gönderildiği e-posta adresine cevap vermeyiniz. Bu
e-posta adresine gelen cevaplar okunmadan otomatik olarak iptal
edilmektedir.

2-) İletişim için sadece "i...@megahafiza.com" e-posta adresini
kullanınız. Bu adrese gelen tüm cevaplar okunmaktadır.

Dikkat! Bir daha bizden böyle bir bilgi mesajı almak istemiyorsanız
buraya tıklayın.