betul mendingan memilih  monyet,.... indonesia kan dikendalikan
oleh jurus monyet, jurus naga, uler dan harimau  ...

ciaaaat   ....  gue  cia  lu ...

katanya   olang indoneca  tiap hali  minta lui  hah   .. ngutang  hah  ...
kolja  kagak  becuss..  gua kuntao  luh pake julus  monyet    hah

                    "givingnewhope"

                    <givingnewhope@        To:     ppiindia@yahoogroups.com

                    yahoo.com>             cc:

                                           Subject:     [ppiindia] Re: Bila Tak
Mampu,
                    08/04/2005             SBY-Kalla Harus Mundur

                    12:10

                    Please respond

                    to ppiindia

Tinggal satu yang belon jadi presiden:
MONYET

Mungkin taon depan kita lantik monyet sebagai presiden..

<ppiindia@yahoogroups.com>
>                     pin.co.id>
cc:
>                                          Subject:     Re:
[ppiindia] Bila Tak Mampu, SBY-Kalla Harus Mundur

08/04/2005

10:56

Please

>                     respond

ppiindia

Mahathir

*****
> Berdikusi dg Santun & Elegan, dg Semangat Persahabatan. Menuju
Indonesia yg

*****

____
> Mohon Perhatian:
>
> 1. Harap tdk. memposting/reply yg menyinggung SARA (kecuali sbg
otokritik)

> Disclaimer :
> - This email and any file transmitted with it are confidential and
> are intended solely for the use of the individual or entity whom
> they are addressed, if you are not the original recipient, please
> delete it from your system.
> - Any views or opinions expressed in this email are those of the
> author only.

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/BRUplB/TM