Hi Semua,

Enumx tak perlu tukar nombor telefon baru)

Sila daftar di sini,
 http://www.zaiman.ws/enumx.html

 Jika anda melakukan sebarang bisnes samada online atau offline ada s
keperluan yg tidak dapat di elakkan , iatu komunikasi.

Mungkin anda sedang melakukan salah satu biz berikut ,

Monavie , Power Impian , VemmaBuilder , Totallifechanges,Amway , CNI .
 Biz di atas di jalankan secara online untuk kecekapan maksimun.Anda
melakukan promosi di internet atau akhbar.Anda memerlukan modal u
 untuk promosi.Komunikasi sahaja akan mengambil separuh dari modal
tersebut. Lihat kenyatan di bawah ,

1) Modal pendaftaran menyertai biz : 25 peratus
 2) Modal promosi internet atau akhbar : 25 peratus
 3) Modal komunikasi : 50 peratus

Tetapi dengan enumx , anda boleh PADAMKAN MODAL KOMUNIKASI kerana
Enumx itu sendiri adalah produk komunikasi yang anda boleh gunakan
semula utk menghubungi prospek anda .

Dengan Celcom, Maxis anda memerlukan sekurang-kurangnya RM 500
sebulan ( jika anda aktif)utk berhubung dengan prospek setiap hari
di seluruh pelusuk negara. Tetapi dengan enumx ,anda cuma memerlukan
RM 150 SEBULAN SAHAJA .. dan anda tak perlu membayar lagi untuk itu
 kerana apabila anda memilih utk menyertai pakej RM 150 ( USD 50 ),
Enumx akan memberikananda kredit panggilan sebanyak 1500 minit untuk
bercakap.

Secara purata anda memerlukan 20 minit untuk mandapatkan sebuah
urusniaga yg berjaya dengan prospek sehingga mereka menyertai biz
anda . Jika anda bahagikan 1500 minit dengan 20 , anda boleh
berhubung dengan 75 prospek di seluruh negara dengan kos yg murah.
 Modal komunikasi anda di sini cuma USD 50 ( RM 150 ) , tetapi jika
15 orang dari prospek anda,menyertai biz yg anda promosikan , sudah
tentu balik modal malah memberikan keuntungan kepada anda. Anda kena
berfikir SECARA SMART di sini.Sebab itu saya menyertai Enumx
kerana saya ingin selalu berhubung dgn rangkaian biz saya di dalam
dan luar negara dgn kos yg murah. Jika anda seorang networker yg
aktif dan memiliki rangkaian yg besar di Indonesia , anda cuma
di caj 0.30 SEMINIT.

Sila daftar di sini ,
 http://www.zaiman.ws/enumx.html

Zuraida