W zwiazku z tym ze jest to polska lista dyskusyjna nie bede wiecej
odpowiadal na jakiekolwiek listy w jezyku angielskim, ani nie bede
komentowal artykulow w tym jezyku.
Poniewaz nie wszyscy z nas na tej liscie rozumieja ten jezyk przez
szacunek do tych osob nie bede sie zajmowal takimi pismami. Zaznaczam ze
nie chodzi tu tylko o pana Blaszczaka. Duzo ludzi na tej liscie jest
wylaczonych z dyskusji z powodow jezykowych.

Ryszard Ochudzki