"Andrzej da Lancia" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

:prawicowiec( jako siedzacy po prawicy Lichwiarza)
:Pan Janek Grylicki objasnil :

Lewicowiec, (jako siedzace na lewo od komunistow)
Andrzej da Lancia wykrztusil:

:-----Panie Janku, prosze wskazac gdzie Ojciec Sw. mowi o
: wysokim oprocentowaniu----

Po co? To niech Pan wskaze, iz Ojciec Swiety uzywa panskiej nowomowy. Ja
twirdze, iz Ojciec Swiety nie jest przeciwnikiem oprocentowanych kredytow,
jest natomiast przeciwnikiem nadmiernego oprocentowania i to wlasnie nazywa
poprawnie lichwa. Ojciec Swiety jest czlowiekiem wyksztalconym i zna
definicje slow, ktorych uzywa.

:Papiez do bankierów:
:Anormalne formy kredytu narazaja ludzkie zycia.

No i co Pan z tego zrozumial? Ile ze slow Ojca Swietego Pan jeszcze obetnie,
aby sfalszowac jeszcze bezczelniej sens Jego wystapienia?

> lud polski wie co to jest lichwa i dlatego wie, ze Pan i jasko z
>Toronto niepoprawnie uzywacie tego terminu. Stosujecie, lewicowym
obyczajem,
>nowomowe zmieniajac faktyczne znaczenie terminu na wasze i usilujecie
>wprowadzac wszystkich w blad. A szczytem bezczelnosci jest podpinanie sie
>pod Ojca Swietego z waszymi teoriami i falszywimi terminami.

:jaka nowomowe ? jakie zmiany terminow ?

:Lichwa, to slowo/termin jest stare jak panska "religia",

Owszem, ale panowie usilujecie zmienic znaczenie tego slowa, i to jest
wlasnie wasza nowomowa.

:czy moze mi pan teraz wytlumaczyc co Ojciec Sw.
:ma na mysli uzywajac slow "Anormalne" lub "odpowiedzialnosc" ?

Prosze samemu sie uczyc, nie bede objasnial nieukom znaczenai kazdego slowa.

:panskie wyznanie o poparciu dla legalizacji narkotykow
:(w innym liscie)
:w moich oczach przekresla pana jako prawicowca,

A co mnie obchodzi opinia jekiego lewusa? Ja gwizdze na Pana i panskie
opinie.

Janek

Odpowiedź listem elektroniczym