"jasiek z toronto" <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

> ===============
> Panie SB, moze zaczniemy od tego w JAKIM TEMACIE JEST PAN DOBRY???
> bo widac ze jest pan "oblatany" we wszystkim i w niczym zarazem...o czym
sie
> tutaj dyskutuje, tj. historia, polityka, ekonomia, finanse, cyrkulacja
> pieniadza, zydzi, szabes-goje - prosze wybrac sobie przedzial i "jechac",
a jak
> sie pan nie znasz to naucz sie pan czytac.
> ==============
> jasiek z toronto

Widzisz pan panie Jasiek, jesli uwaza pan, ze tematy ktore pan wymienil to
wszystko o czym mozna dyskutowac na liscie PRAWICA, to potwierdzato moje
przypuszczenia, ze pan nie ma zbyt szerokich horyzontow i ma waski zakres
zainteresowania. Oczywiscie, nie jest to zadnym bledem ani grzechem. Mozna
zbierac znaczki i niczym wiecej sie nie interesowac. Ja rozumiem prawice
inaczej niz pan i nie ograniczalbym sie jedynie do wymienionych przez pana
tematow, dlatego pozwole sobie nie wybirac z panskiej listy tematow.

W Polsce jak i wszedzie na swiecie zycie plynie w rytmie 24 godz na dobe i
puste paplanie na nic sie nie zda. Tutaj dzieja sie codzien nowe rzeczy,
ktorymi prawica zajmowac sie powinna. Ot, chocby dla przykladu. Pojawila sie
realna szansa, na zmiane ordynacji wyborczej na wiekszosciowa. O tym bylo na
tej liscie troche gadania i to sie moze udac. Wybory tuz tuz, i jezeli
przerzniemy je ponownie, to jak pan chce tutaj przyleciec ze swoimi
programami i po co, kiedy SLD-usie na kolejne cztery lata umocuja sie w
lawach poselskich? Zycze panu dlugich lat zycia w zdrowiu, ale umowy z Panem
Bogiem pan nie ma i nie wie pan czy dozyje pan kolejnych wyborow, wiec z
czym pan startuje wypisujac olichwie i pieniadzu, kiedy dzisiaj przecietny
czlowiek zyje innymi problemami, a to o czym pan pisze jest dla niego tym
czym mglawica M-42 w gwiazdozbiorze Oriona [czy to cos panu mowi?].

SB