Ok Panie Stanislawie.... moge, ale jak pan skonczy jeden temat czyli: wplyw
elektronicznych fal radiowych na ustabilizowanie sie elit politycznych w
pewnym sredniej wielkosci kraju srodkowoeuropejskim, i na porost trawy
tymotki na polu podbramkowym, ktora niewatpliwie ma wplyw na wyniki meczu
trzeciej ligi w Lecznej....
A pan na kogo odda cenny glos??? jesli mozna popelnic niedyskrecje i
dlaczego?
RomanK